A Sárvár Tourist és TDM Nonprofit Kft. júniusban hirdetett egy játékot, amire olyan videóval lehetett nevezni, amiben a résztvevőknek azt kellett elmondaniuk, mit próbálnának ki Sárváron. Ehhez ötleteket a Sárvár.hu oldalon találtak. Az elkészült videót pedig a saját közösségi csatornájukra kellett feltölteni.

Nagyjából húsz értékelhető alkotás érkezett a pályázatra, amik közül a szakmai zsűri választotta ki a nyertest. A szerencsés pedig a családjával együtt egy álomnyaralásra érkezhetett Sárvárra.

A nyertes család tagjainak nem volt más dolga, csak ki kellett próbálniuk a lehető legtöbb sárvári szolgáltatást, amiket aztán videós és fotós postokon keresztül kellett bemutatniuk a közösségi felületeken.

A játék nyertese Peresztegi Hanna és családja lett. A nyaralásuk pedig augusztus utolsó hetében kezdődött. Elsőként a Spirit Hotelben szálltak meg, majd a Park Inn következett, végül a Danubius Health Spa Resort Sárvár hotel.

Hannáék amellett, hogy élvezhették a helyi szállodák szolgáltatásait, számos sárvári programon is részt vehettek. Közel húsz attrakció kipróbálására nyílt lehetőségük. Jártak a fürdőben - több alkalommal is -, próbára tették a bátorságukat a kalandparkban, megtapasztalták, milyen lóháton ülni, körbenéztek a Nádasdy-várban lévő múzeumban, tettek egy nagy sétát az arborétumban, részt vettek egy hidegterápiás kezelésen és több sárvári étteremben is étkeztek - ez csak pár program a sok közül.

Arról pedig, hogy mennyire élvezték mindezeket, több száz Facebook fotó és videó tanúskodik. No, meg Hanna édesanyjának, Richter Ingridnek szívhez szóló, szintén a Facebookon megosztott köszönő levele is.

„Ez a több elemében is egyedülálló kampány nem valósulhatott volna meg, ha nincs az a példaértékű összefogás, amit a sárvári szolgáltatók ezúttal is tanúsítottak” - mondta Haller Ferenc, a sárvári TDM ügyvezetője. Majd hozzátette:

„A kampánynak két célja is volt. Egyrészt a promóciós időszakban szerettük volna bemutatni, mi minden várja a Sárvárra érkezőket. Másodsorban pedig azt igyekeztünk elérni, hogy az utazók ne csak egy marketing anyagról értesüljenek a fürdőváros kínálta lehetőségekről, hanem olyan emberektől is halljanak Sárvárról, akikkel, sokkal jobban tudnak azonosulni. Egyszóval: átlagemberektől. Ez utóbbi célt a beküldött videók és a nyaralás során készített postok is teljesítették.”

Haller Ferenc kiemelte továbbá, hogy a nyári kampány során a játék megismertetésére három Youtuber csapatot is felkértek, akik a helyszínen mutatták be a követőiknek, mennyi élmény várja a Sárvárra érkezőket.

“Külön büszkék vagyunk arra, hogy ezeket a videókat közel 70 ezren nézték meg. Az egész kampány során pedig több százezer emberhez sikerült eljuttatnunk Sárvár üzenetét. Mégpedig azt, hogy Sárvár ma már több mint egy “két napos” város. Itt akár egy-két hét is tartalmasan eltölthető” - mondta Haller Ferenc.