A díjátadó eseményen Papp-Váry Árpád, a zsűri egyik tagja, a Budapesti Metropolitan Egyetem általános rektor helyettese elmondta: az idei versenyre 23 város nevezett, összesen 76 pályaművel. Egyebek mellett rendezvényekkel, külső- és belső kommunikációs megoldásokkal, arculattal, város imázs és integrált kampányokkal.

A sárvári TDM mindkét díjazott aktivitása a külső kommunikációs megoldások között került a legjobbak közé, ami egyebek mellett azért nagy elismerés, mert az idén ebben a kategóriában érkezett a legtöbb nevezés.

Szám szerint 23 - mondta el mindezt Haller Ferenc. Hozzátéve azt: „Külön öröm számunkra, hogy ezúttal olyan sárvári marketing tevékenységeket jutalmazott a szakmai zsűri, amik a hozzánk érkezők elsődleges tájékozódási forrásainak számítanak. Így egy újabb megerősítést kaptunk, hogy jó a választott fő kommunikációs irány. Most nem "csak" egy kampányunkat díjazták, hanem a folyamatos munkánk kapott egyfajta elismerést. Ugyanakkor az is felemelő érzés, hogy az idén 50 éves Sárvár két városmarketing díjat is kapott. Nem is jöhettek volna jobb időpontban ezek az elismeréseket" – fűzte hozzá Haller Ferenc, aki a díjakat az Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjától, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetőjétől, Piskóti Istvántól vette át.