A Nestlé eladásai a január-júniusi időszakban éves szinten 0,3 százalékkal csökkentek, 43,0 milliárd frankra. 
    
Az idei év első hat hónapjában az organikus növekedés 2,3 százalék volt, amely elmaradt a vállalat várakozásaitól. Elemzők előzetesen 2,8 százalékkal számoltak.
    
A vállalat nettó profitja 19 százalékkal, 4,9 milliárd frankra emelkedett az első félévben.
    
A több mint 150 éve működő svájci vállalat, amely világszerte több mint 328 ezer alkalmazottat foglalkoztat, csütörtökön megerősítette, hogy az idei üzleti évre 2-4 százalékos sáv aljához közeli organikus növekedést vár. Ez lehet az utóbbi több mint 20 év leggyengébb organikus növekedési üteme.
   
A svájci vállalathoz több mint 2000 márka, egyebek között a Maggi, a KitKat, a Nescafe, valamint a Friskies és a Purina tartozik.
    
A Nestlé világszerte 418 gyárában előállított termékeit a világ 191 országában értékesíti.
    
A vállalat részvényárfolyama csütörtök délután öt óra körül 0,79 százalékos mínuszban, 81,70 frankon állt a zürichi tőzsdén.
    
A Nestlé Hungária Kft. a Nestlé S.A. leányvállalataként jött létre 1991-ben. Áprilisban jelentették be, hogy a vállalat tovább bővíti büki állateledel gyárát idén ősszel, a több mint 20 milliárd forintos beruházással a gyár a Nestlé egyik legnagyobb állateledel gyártó központjává válik Európában.
    
Az Európában előállított évi 1 millió tonna állateledel jelenleg mintegy 20 százaléka készül Bükön. 
    
A Nestlé az elmúlt 25 évben több mint 100 milliárd forint értékben létesített beruházásokat az országban, ezzel a Nestlé a legnagyobb svájci befektető Magyarországon.
    
A Nestlé Hungária Kft. 2016. évi értékesítésének nettó árbevétele meghaladta a 125 milliárd forintot. A belföldi értékesítésből származó árbevétel 2016-ban 49,5 milliárd forintra emelkedett az előző évi 47 milliárdról.
    
A cég büki, szerencsi, diósgyőri gyárában és budapesti egységében 2016-ban 2297 ember dolgozott.